![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
brodyrer på frotte
hej är det nån som har tips på maskinbroderi man skulle kunna göra på frotte? har en del felbroderade handdukar som jag tänkte använda till någonting.
Jag har sett förut nån sida där de hade sytt figurer i frotte???,,men jag har glömt vart? tacksam för tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vilken sida du är ute efter vet jag inte, men jag brukar göra haklappar av handdukar. Rejäla saker som man drar över huvudet, eller med halslinning och rejäl knäppning bak. De har varit mycket uppskattade av småbarnsföräldrarna!
Till jul kommr jag att göra små greppvänliga "djur" av frotte, med bara ett enkelt broderat ansikte, och förstås lappar som sticker ut, så alla de bebisar jag känner som fötts i sommar/höst kan hålla dem och suga på lapparna så där som de brukar göra! Det behövs inget mönster till, utan jag kommer att göra de i form typ hundben elelr liknande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Om du går in i "Sök i forum" och söker med orden brodera and frotté så kommer du till flera sidor/diskussioner som handlar om att brodera i frotté.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
det är ett mönster jag letar efter,,inte hur jag skall brodera på frotte,
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:21.