![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
tips till nybörjare: tråd till Pfaff industrisymaskin
Köpte en Pfaff industrisymaskin härom dagen.
Men jag behöver tråd till den. Jag kommer sy messtadels vinyl/galon och tunnt skinn. Jag behöver tråd i stuk med björntråd antar jag, ska vara slitstarkt iaf, och vara på större rulle som passar industrimaskiner, inte sånna vanliga rullar. Var köper jag detta? hittar bara vanliga rullar till vanliga hushålls-symaskiner. vill gärna ha lite större bobiner. rullarna som satt på maskin (dom va tomma) när jag köpte den va koniska och rätt stora. köpes över disk i östergötland eller online, spelar ingen roll. tacksam för svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Om det är vanlig sytråd du ska ha men billiga/stora så tror jag att jag kan rekommdera Bibbi, hennes sida är här:
http://www.bibbistextil.se/ EDIT: Läste lite för fort. Vet inte om hon har starkare tråd. Men du kan ju kolla/fråga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Titta hos Jonic Textilimport, jag vet att de haft stora koner med grövre tråd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Sytråd
Hej vad behöver du för färg??
Har lite olika färger Filan tråd för skinn sömnad på stora koner 2500m Den tråd jag oftast använder är av storlek 40 . Mvh Per |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
![]() men vad pratar vi för pris på en sån rulle? är väl vitt och svart som är messt intressant isåfall. MVH |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hade tänkt mig 100:- st plus frakt.
Mvh Per |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:29.