![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Uppgradera från 3D till 4D
Jag har fortfarande 3d men tänkte uppgradera till 4D (tänkte att det gått ner i pris när 5D kommer). Är det ngn som vet vad en sådan uppgradering skulle kosta?
Tack på förhand Sanna L |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Programpriser hittar du lättast här.
http://www.symaskinswebbshoppen.se/P...%2cProductName Men jag tror att de kommer att plockas bort från affärshyllorna och ersättas med version 5. Ev får du leta efter en begagnad... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
Jag har både 3D och 4D för det gick inte att uppgradera från 3D till 4D. Hörde nu att har man 4D kommer man att kunna göra en uppgradering till 5D men bara till 5D Proffessional . Man kommer att ha samma Dongel som man har till 4D. Svenska versionen ska visst komma till våren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
På Husqvarnas amerikanska sida står det att på alla övriga språk skall 5D (som nu redan finns att köpa på engelska) släppas sent på hösten 2010, menar du att det har blivit försenat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Det var den uppgiften jag fick när jag köpte min Ruby nu i höst men ring närmaste HQ-affär så får du besked.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ttack så jättemycket för hjälpen. Det är underbart med er alla och den kunskapen man kan få hjälp med via sysidan. Tack
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
Citat:
![]() De små lokala butikerna brukar inte ha koll på när det släpps nya produkter... de tar in dem efterhand. Men det går ju även att ringa till Husqvarna... de bör ju i alla fall veta... ![]() Hoppas att det stämmer som de har skrivit på hemsidan i alla fall.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:33.