![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hejsan!
Måste bara dela med mig, ringrostig i sömnad och med det osäkerhet så hade jag anmält mig till en sykurs i höst ville träffa likasinnade och inspireras. Den blev inställd, för få deltagare! Snopet. I förmiddags var jag via arbetet i Brunflo (2 mil österut från Östersund) och vad såg jag där?? Jo, hon som har ateljé Systugan skulle ha systuga lördag 20 nov, symaskin tar man med sig. Och utifrån vad jag själv ville så kunde jag sy de tre projekt hon hade inkl material o mönster, eller välja om det var något jag själv ville ta med o sy på. Visserligen är det en eftermiddag, men det är bättre än ingenting, och allting har väl en början....... Jag är så glad för nu kanske jag kommer igång på allvar med syendet. Imorgon skall jag på vävkonferens som hemslöjdskonsulenten arrangerat. Framtiden ser ljus ut!! Há en bra helg alla! Lenmargret |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Då är det bara att säga grattis till att du hittade ett alternativ till sykurs och önska trevlig vävkonferens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Systugan
Det blir säkert kul,kolla min hemsidahttp://www.gammelmoster.blogg.se får du se vad vi gjorde den 30sep, nu den28okt skall vi virka och kroka det skall också bli kul.Så lycka till med sömnaden:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:57.