![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hej
Jag har en Brother Innovis broderingssymaskin som jag har lite problem med. Då jag broderar med den syns undertråden på rätsidan. Jag hittar inget i bruksanvisningen som hjälpt att åtgrda problemet. Har nån nåt tips på hur jag ska få snygga stygn igen? Tacksam för hjälp! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Du kan kanske justera trådspänningen på undertråden, finns nog någon skruv på trådhållaren, så du får testa dig fram. Lycka till!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag får det fenomenet på min Husqvarna Designer 1 när jag inte trär undertråden rätt. Min maskin saknar spolkorg och trär man inte så att undertråden löper rätt blir motståndet för litet och då syns undertråden på rätsidan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Trä om unertråden igen, ligger inte den rätt och övertråden får tag i denna blir det så på min maskin. Försök annars är det något annat fel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Undertråden
Hej,
Släpp på övertrådsspänningen,så ordnar det till sig. För övrigt är frågan placerad i fel forum. Om du söker på Maskinbrodyrforumet-så har detta tagits upp många gånger förut. Rör inte undertrådsspänningen förrän du testat övertråden. Har du ingen instruktionsbok???I min står det jättebra beskrivet.T.O:M: med bilder. Ge inte upp det fixar sig..Lottisen |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:30.