![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Lampskärmar?
Jag är jakt på butiker som säljer själva "ramarna/ställningarna" till lampskärmar, så att man kan göra sina egna. Gärna på internet men även butiker i Stockholm.
Någon som har ett tips? Jag har tidigare köpt tygglädda skärmar på loppis och gjort om, men nu är jag på jakt efter bestämda utföranden och då kan de vara svåra att hitta på secondhand och loppis. Tack för hjälpen! Amanda |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Panduro har, de finns både i stockholm och på nätet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tackar så hjärtligt!
Hur skulle man klara sig utan panduro?! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag vet inte var i Stockholm du finns men det finns en jättefin butik på Gamla Nynäsvägen vid Mio möbler m.fl. som heter Somea, de har allt för lampskärmar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hobbyskärmen, S:t Eriksg. 77 i Stockholm, har stort utbud av tillbehör till lampor och lampskärmar.
Andy |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Lampskärmsbutiken i Sundbyberg har allt!
Jag tror att adressen är Sturegatan, stora shoppinggatan som ligger paralellt med järnvägsgatan mot Rissnehållet. Tfn 08-98 20 22. Lycka till! //Carina |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:50.