![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag var inne i en hästsportbutik idag där man erbjöd broderier med olika fonter, bl.a Jacobal jag inte sett tidigare. Hittar den heller inte på nätet. Finns nån som vet mer var man kan få tag på den snygga fonten??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
Citat:
Hej här finns en massa fonter |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ja det finns många fonter där, men tyvärr inte denna. Nån annan som vet??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Är du säker på namnet? Hittar inget när jag söker. Jacoba hittar jag, det är det närmaste. (Mycket vacker för övrigt.)
http://www.fontcubes.com/Jacoba.font |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack jag har också hittat denna och den är väldigt lik den jag såg. Men på broderiet med de olika fonterna stod det Jacobal, har även sett på Horze hemsida att de kallar den Jacobal, men som sagt det verkar ju faktiskt vara samma font! Tack!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Förresten, upptäckte jag nu: Är inte denna väldigt lik Embirds font 38?? Är säkert den!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jamen det har du ju helt rätt i! Det borde jag ha reagerat på, för det alfabetet har jag och har använt en del. Mycket vackert!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Ja visst är det fint!!! Har nu laddat hem från din fil och stygnsatt så snart får jag se resultatet! Tack för hjälpen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:40.