![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Hjälp med present! T-shirt till nalle!
Hej!
SKulle behöva hjälp med att sy ihop s.k "Mini-tshirts"!.. http://www.noproblem.se/KOLLEKTION/T...0/Default.aspx Hittar inget ställe där jag kan införskaffa det så får sy ihop en själv helt enkelt... Men är ny inom detta, så jag undrar om några har instruktioner så kan jag fråga en bekant om hjälp? Behöver den för att pryda en nalle som ska ges bort i present ![]() Tack på förhand! Senast redigerad av hejsansvejsan den 2010-01-29 klockan 21:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Borde det inte funka med mönster som man har till dockor?
Det borde ju vara lättare att hitta mönster på. Annars så finns dessa t-shirtar på de flesta ställen de säljer profilkläder tx Grolls |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
hej tack för svar!
glömde nämna det på inlägget, men vill ha en vit t-shirt just pga jag ska trycka ett foto på den. Det ska vara en kändis foto(det är ett litet internal joke mellans jag och min vän) och det är därför jag vill ha en vit t-shirt. Vet att man kan beställa sådant på nätet, men gick in för att beställa det på måndag denna vecka, och fick veta att jag inte skulle få den innan måndag den 1:a februari..Och det är då jag ska ge presenten.. Grolls? Har kollat upp att det ligger en vid Årsta här i stockholm.. Det är ganska långt från där jag bor, så tänkte bara fråga ifall du vet något annat ställe eller om du är säker på att det finns där? För det står att de säljer yrkeskläder vid Grolls.. Tack för hjälpen! Senast redigerad av hejsansvejsan den 2010-01-30 klockan 09:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Profilkläder är samma sak som yrkeskläder och ja de säljer dessa på ställen som grolls då de oftast används för att sätta reklam tryck på så kan man trä på den på en vinflaska som present.
Vet att vissa ställen som framkallar bilder även har sånna t-shirtar. Kolla eniro efter ställen som har yrkeskläder, eller så googlar du på dock kläder mönster så borde du ju få fram nått. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack så mycket..! Ska försöka hitta en affär.. Grolls har ej öppet under helgen...
Men fotoaffärerna.. Är det ställen såsom Fujifilm som brukar ha dessa tshirts lr? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ja precis fujifilm och andra affärer som brukar framkalla vanliga kort.
Lycka till |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:59.