![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Ladda hem från Annthegran???
Jag är inloggad på annthegrans sida och hittar en free download som jag vill ha, men får då följande meddelande
- We are sorry! This free design is not downloadable for non club members!Click here to go back to Free Designs page Men jag trodde det räckte med att vara inloggad? Vad gör jag för fel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det har funnits en tråd om detta tidgare. Som jag har uppfattat det, så har dom tydligen ändrat på tillvägagångssättet. Man ska tydligen vara medlem nu för att få ladda hem freebes, vilket egentligen innebär att det inte är gratis längre, eftersom man får betala medlemsskapet. Om jag har rätt för mig så finns det fortfarande enstaka brodyrer som man kan ta ändå, men bara under en kort tid och dom skiftar mellan brodyrerna.
Här finns den andra diskussionen. http://www.sysidan.se/forum/showthre...ght=annthegran |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:55.