![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() NU BLIR jag galen . Jag har köpt ny dator med VISTA finns inte att köpa XP .Förut så hade jag små ikoner som visade vad jag hade för bild jef hur osv Jag har Embird MEN programmet hänger sig hela tiden den rullar fram iconizer stannar sedan och hela skärmen står det bara varningstext på varning varning HUR i hela världen ska jag få till det här jag har testat att avinstallera och installera på .SÅ snälla snälla någon HJÄLP HJÄLP
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har Vista i bägge mina datorer och Embird installerad i bägge.
Jag har inga som helst problem med att köra Embird, jag har version 8,4 av Embird. Om det kanske har att göra med om man har en nyare version eller inte |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det har jag med alltså 8.4 men vad är det för fel då
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Du måste öppna Embird som "Kör som Administratör" När jag bytte datorer så installerade jag bara som förut, och avmarkerade alla bildformat i Inställningar, Iconizer |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
jag hade markera alla där ska dom inte vara ifylld då MEN hur är det kan du se bilderna i windows då eller är det bara en liten ikon som du ser tex jef osv
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Kan säga att det är mycket som inte fungerar i Vista....Vista är som Windows millenium...kom, ingen direkt hit och försvann lika snabbt....snart kommer Windows 7...hoppas att den fungerar bättre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
ska jag avinstallera och installera på igen för nu går det inte ens att öppna embird
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
vad menar du med körs som admenistratör ( felstavat men jag är så upprörd)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Har jag de markerade öppnas alla mina andra bilder i Embird och det vill jag inte.
Jag har Iconizer, så jag kan se allt. Gör en ominstallation, och glöm inte att alltid öppna programmet Som administratör koocachoo: Jag har inga som helst problem med Vista, allt fungerar precis som med XP |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Högerklicka på Embird-iconen så får Du upp en lång meny
Tredje ner är Kör som Administratör, klicka på den så öppnas Embird som det ska |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() NU FUNGERAR DET MEN va bra det är med sysidan tänk så många smarta hjärnor som finns här/där ute i vårt långa land |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Vi ska väl hjälpas så gott vi kan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Aina om du skriver på min sida eller skickar ett mail till mig så ska du få något av mig som jag stygnsatt som tack för hjälpen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Är det Vista 64 eller 32 bitars?
Har du Vista 32 eller 64 bitars? Jag har 64 bitars och enl Dusan så fungerar inte Iconizer i den. Men jag ville höra vad du hade ifall jag ska prova enl de här råden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Jag har 32 men nu visade sig att det inte riktigt är ok så jag vet inte vad jag ska göra Jag gick ut på Embirds sida och där stod det massor som jag inte fattar ett dugg av men man ska stänga av virusskydd m.m. OCH det vågar jag inte
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:37.