![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Borttappad stickning
Hejsan syvänner...
I början av året så flyttade jag och för att vara säker på att få med mig alla mina sömnadsprylar så packade jag noga och märkte upp lådorna med innehåll. Jag har mest tyger och dem packade jag separat från mina garner. Jag har en kofta som jag hade börjat sticka en ärm till. Jag la alla mina garner, koftan i en tvättkorg för att lätt hitta igen dem. Jag är helt säker på att jag la dit även ärmen, men jag kan inte hitta den bland garnerna! Jag har letat som en idiot! Förmodligen har jag lagt den på något ställe som jag tyckte var bra när jag la den där, det stället har jag i så fall inte hittat ännu... *suck* blir så deppig när jag vill avsluta koftan men inte kan hitta ärmen, jag kan inte börja på en ny för då kanske inte garnet räcker till den andra ärmen. Jag vill ju sticka men vet inte om jag vill starta ett nytt projekt..som jag kanske också tappar bort... /Sister |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Aj så förargligt. Vi får hoppas någon är synsk här på sysidan och kan hitta borttappade saker.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Sätt dig ner och visualisera hur du packar upp ärmen så kanske du hittar det säkra stället. Kanske följde med in under nåt tyg i brådskan att packa upp. Bläddra lite bland tygerna så kanske den dyker upp
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ja, jag tror jag ska ta och göra det! Jag hittade ju gardintyget till gardinerna som jag har sytt i dag (bild i galleriet) bland garnerna så det är ju inte alls omöjligt att det är vice versa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Då gjorde du nån vändning när du packade så ärmen finns nog bland dina tyger och i närheten av där det svarta spetstyget låg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Sluta leta så kommer den fram! Så är det alltid här i alla fall
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Eller bestäm dig för att leta efter något annat. Funkar var gång här hemma.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jag har lagt ner jakten på stickningen och är istället på jakt efter något annat att sysselsätta mig denna mycket regniga dag. Förhoppningsvis dyker den upp när jag letar efter något annat
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Nu har jag hittat ärmen!
Fantastiskt! Städade under sängen hos min flickvän och där, där låg stickningen och även andra saker tillsammans i en påse och gömde sig! Jag hade faktiskt letat där tidigare men inte tillräckligt noga tydligen.
![]() Jag blev så glad! Nu kan jag sticka färdigt koftan som snart kommer att behövas här uppe där hösten närmar sig. /Maria |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:24.