![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Bruksanvisning till cloth setter
Jag har köpt en clothsetter men det fanns ingen anvisning hur man skulle göra! Jag tittade på janomes hemsida men jag begriper inget i alla fall.(jag verkar hjärndöd i dag)
Snälla kan någon beskriva hur man gör så kanske jag kan komma i gång. u-b |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Var sitter skruvarna?
Nu hittade jag ett gammalt inlägg om clothsettern
men vad är det för skruvar jag skall göra inställningen med??? det är en clothsetter 10000. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
Kanske den här sidan kan hjälpa dig. Nu har jag inte Janome men det verkar inte så svårt att förstå om man ser på bildserien. Hoppas att det kan vara till någon hjälp. /ElisabethS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
På plattan finns det ju fästen för ramen, på fästena sitter skruvar. Dessa lossar du så att du kan skjuta fästena så att korset som du broderat ut i ramen passar ihop med korset på den nedfällbara armen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack snälla ni för svaren!Nu fattar jag hur man skall göra.
Det är tur att ni finns, och att man kan få svar så snabbt. Nu skall jag prova att sy något större. /u-b. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:09.