![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Mönster på spindelmannen
hej
Någon som har mönster på spindelmannen att köpa? Har letat men hittar inget på nätet. Anncie |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Den är i det största laget, går kanske att minska ner den.Annars gillar jag den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Snällt av dej. Jag har skickat mail till dej nu.
Ska ha det till en speciell grej. Tänkte skoja lite min brorsa som bor i LA. han ska gifta sig och jag ska brodera linneservetter till alla gästerna med namn och datum i guldtråd. ska även brodera namnet i en hörna på den gästen som ska ha den. Blir både servett och bordsplacering + gåva till gästen. nu är det så att brorsan har gjort ljudet till spindelmannen 2 och håller på med 3.an. han blev nominerad till en Oscars i fjol för det. Tänkte brodera spindelmannen på hans servett. Är kul att kivas lite emd honom, för han är rädd att det inte ska bli perfekt. kommer med bild senare. anncie |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej
Jag har precis sytt en spindelman på en frottéhandduk och de där svarta ränderna som är överallt på honom blev inte alls bra. Det vita i frottén syntes väl så jag har suttit och sytt i det med vanlig symaskin och brodértråd, fram och tillbaka, fram och tillbaka i alla svarta sömmar och i de konturer som missades. Hörde en annan tjej hade haft samma besvär med den. Jag blir s-tsur när det blir så där. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har också broderat ett par Spindelmannenbroderier, vet inte var de kommer ifrån så jag vet inte vilka jag ska varna för riktigt. Tror det var en hel serie, jag hade ett tiotal som jag nu kastat. De hade den sämsta stygnsättning jag varit med om, man kunde knappt se vad de skulle föreställa. Jag fick precis som Ann-Mari försöka rädda tröjan med att fylla i med den vanliga maskinen. Ett råd är alltså att du provbroderar först.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
admin
|
Vänligen tipsa inte om eller distribuera upphovsrättsskyddat material på Sysidan, det är emot våra regler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:49.