![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Ryggmärken....
Hej!!
Jag har lovat en kompis att göra 3 st märken (varav 2 st stora, 30*10) som han ska fästa på en skinnväst.Själva stygnsättningen var inga problem, det var bara text med en ram runt. Nu till själva problemet, vad ska jag brodera på? Har förstått att det måste vara någon slags specialtyg. Och är det bäst att jag syr dem som applikationer och klipper bort tyget runt om innan jag syr de sista sömmarna eller klipper jag ut dem när de är helt klara? Tacksam för lite vägledning då jag just nu känner att projektet har legat på is lite för länge.... Kram, Sussie |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har också gjort ryggmärken på beställning o kliade mig i huvudet.. Men jag sydde motivet på ett annat tyg och klippte ut motivet senare. jag gjorde en satinbård runt motivet så det inte skulle gå sönder när jag klippte.(provade utan bård först och stygnen gick upp
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:55.