![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler
|
|||||||
| Notiser |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
|
Bloggar med bra sömmnadsbeskrivningar på svenska.
Jag håller på att göra en hemsida (inget aprilskämt
)Har bla tänkt mig en flik "trevliga länkar" Där man kan hitta bloggar där bra sömmnadsbeskrivningar på svenska går att hitta. Då menar jag inte bara 1 blogginlägg (är för svårt att hitta) utan bloggar där beskrivningar och tips finns "listade" synligt i alla blogginlägg. Vill därför ha tips om lämpliga bloggar. Kommer att be om lov innan jag länkar. / Bibbi |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Hej!
Det finns en blogg som heter "blomma åker vagn" med följande adress: kokalal.blogspot.com. Den har jättebra sybeskrivningar. Finns i en spalt till vänster. /laura |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Den kände jag faktiskt till.
Men precis så menar jag. Borde finnas fler. Att sy en gekko och Blomma åker vagn har jag redan frågat. Snälla fler tips / Bibbi |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
alvinea.blogspot.com
creative-swiswi.blogspot.com |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
systerbla.blogspot.com
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Tusen tack Laura!
Har ju tänkt att be om lov att länka. Inser att det kan bli länk till länk. Hmm hur ska jag göra då. Skall klura lite. / Bibbi |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Hej Bibbi!
Om man googlar på syskolan+trollunge så finns det flera bra beskrivningar, inte minst under rubriken detaljsömnad. Vilken bra idé, förresten! Hälsningar Anette |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:30.

)
/ Bibbi
Linjär visning