![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Påstrykbar baksida?
Vissa tygmärken har ju baksida som gör att man bara behöver stryka på tygmärket mot tyget där det ska sitta och så sitter det.
Vad använder man då och var kan jag få tag i sådant? Är det hållbart? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Självhäftande tygmärken.
Hej expoze!
Jag har använt mig av självhäftande tygmärken till barnens kläder. Smidigt att sätta dit, men inte fullt så hållbart (OBS! det har i och för sig alltid varit mindre märken typ 2x2 cm, och jag kan tänka mig att de fäster sämre med en liten yta.) Jag skulle rekomendera dig att gå till Pfaff-butiken på Västra Storgatan i Jönköping. En liten butik med ett stort sortiment! Finns det inte där kan Jackline säkert hänvisa vidare. Det vore toppen om det fans, skulle ju bli super till dina fina märken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Aha ja ju större märken desto bättre fästyta = bättre kan jag tänka mig.
kanske det skulle räcka med ett par små stygn för att få det att hålla ännu bättre i så fall? Ska kolla i jkpg nästa gång vi är där. Åker inte dit så ofta nu när vi inte bor där längre *S* tack för tipset!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:24.