![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Var köper man solvyn?
Många frågor från susan?
Är fortfarande tacksam för svar Häls Susanne |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Här hemma handlar jag av Solbrodyr, men ska det ändå skickas över halva världen kan du ju handla från USA. Men Gisela på Solbrodyr skickar nog också om du vill kommunicera på svenska.
Finns hur många som helst, men t.ex. http://www.discountembroiderysupp.co...tml&lang=en-us har jag handlat från. De tog rätt bra med tid på sig, så inget för den som har bråttom att komma igång kanske... www.allbrands.com skickar överhela världen också, och har ett någorlunda sortiment. Tråd vet jag att flera här köpt från Indien och den skickas över hela världen, men jag har inte testat den själv och minns inte namnet, men någon kommer nog och berättar snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
http://www.myembroiderythreads.com/
Indisk tråd lika bra som Solvy och snabb leverans |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
indisk tråd
Hej vad bra att indisk tråd var lika bra.Det köper jag här för en 5a rullen,1000m.Köper ni undertråden ifrån indien oxså?
Häls Susanne |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har inte sett någon undertråd på den här sidan men jag skulle vilja ha tag på riktigt tunn undertråd. Det finns många som säljer indisk tråd om man letar på ebay men jag har inte kommit till skott för undertråden än, måste kolla vilket nummer det är jag ska ha.
Har någon någon adress för undertråd så tar jag tacksamt emot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Jag är inte så duktig på engelska men ni kan kanske hjälpa mig!?
Hur mycket är 19 dollar ungefär i kronor? Kostar det ingen frakt eller något annat om man beställer ifrån den ovannämda sidan? Hur betalar man? Genom sitt kort eller man kan betala när man hämtar ut paketet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
http://www.oanda.com/convert/classic
Här kan du se hur mycket andra valutor är värda och hur mycket man ska betala på ett ungefär, det beror ju på vad dollarn står i och så . På den indiska sidan med tråd ingår frakten. Där betalar man med paypal, www.paypal.com man ansluter sitt visakort till paypal och det är aldrig någon som ser kortnumret utom du och paypal-företaget. Man för över pengar dit när man vill handla så vidarebefordrar de pengarna till säljaren. Annars betalar jag med mitt visakort direkt, har ett speciellt för handel över internet då jag är lite försiktig av mig ![]() Maila annars företag och fråga om de skickar med Global Priority (USA), det brukar kosta 9 dollar för ett kurvert, de kan få ner mot 7 yard tyg i ett sånt och när jag beställde vlisofix från USA fick de ner 10 yard i ett kuvert. De brukar komma direkt hem i brevlådan även om det är lördag, ibland kan det fastna i tullen men de flesta gångerna har jag klarat mig. Fastnar man i tullen får man betala efter procentsats i moms och i tull + avgifter. Handlar man för under 200 kr blir det ingen tull men däremot moms och då beroende på vad momssatsen är på den vara man köpt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
19 dollar är knappt 135kr.
Tänk på att det är 500m-rullar om du jämför priser. Eftersom det är fraktfritt är ju priset bra, men inte super. Du kan betala med PayPal, som är som ett sorts konto du kopplar till dit Vis/Mastercard. De verkar ta postanvisningar också, men du kan inte handla via postförskott. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Tack så mycket för hjälpen!!
Det var bra med ett snabbt svar! Ska hämta min nya Designer1 i helgen!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:41.