![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Brödmotiv
Jag har länge letat efter ett enfärgat enkelt mönster helst med brödstuk att brodera på en bakduk, men hittar inget. Finns det nån som vet eller sett nånstans?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Linnea art line
Klicka på svenska flaggan och därefter på brodyr&quilt. Sedan väljer du julkalender. Sök runt i kalendern så hittar du lite redworkbrodyrer med bakmotiv har jag för mej, om jag inte minns fel. Där finns även lite annat smått o gott. Så det lönar sig att klicka på luckorna. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
maila mig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack för svar! Linnea`s lussebullar blir jättebra till jul, emdlibrary`s bröd var inte så snygga tycker jag plus att dom senast tre brodyrerna därifrån var urdåliga. Det blev tre lager brodyr på varann så den "översta tråden" gick av hela tiden, är det jag som haft otur eller? Fler förslag mottages tacksamt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
jag
kommer inte köpa ett till broderi därifrån..
så missnöjd med ALLA jaag köpt därifrån, de är ofta sämre än gratis broderierna.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Nej jag kommer inte heller att köpa mer därifrån. jag har köpt ett som var bra, men resten har varit crap.Trist, för dom har ju mycket snyggt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Konstigt att flera har så dålig erfarenhet av Embroidery Library´s broderier.
Själv har jag nog köpt bortåt tusen olika därifrån under åren jag haft min broderimaskin och hittills har alla varit lika superbra. Visst, ibland är det lager på lager i deras brodeier, men det har aldrig varit något problem att tråden har gått av eller annat heller. Skulle vara roligt att höra om fler här på sysidan har dålig erfarenhet av broderier därifrån. Senast redigerad av xyzavslutat den 2007-04-19 klockan 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jag har köpt Classic cars, och är hel nöjd.Det var otroligt välgjorda bilar.Super bra. Mina barnbarn har fått gardiner med bilarna på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Hallå hallå,jag efterlyste mönster med bakanknytning i detta forum!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Hallå, hallå, ha ha. Ber om ursäkt, det var mitt fel! Det är sååå lätt att trådar blir kapade här i forumet.
Ställer mig vid skampålen och hoppas du får massor av tips om flera broderier med bakanknytning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Freembroidery stuff har lite. länken finns i Länkarna. AnnTheGran har, titta på Food
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Birgitta: Det är ok, jag skrev så med glimten i ögat
![]() Elisabeth: Husqvarnas kort var ju jättebra men jag kan inte använda det. har en Brother och pes format tyvärr ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Men du kan ju konvertera, eller?
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:07.