![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
hur att handla med en gubbe i släptåg...
jag har mumlat lite att jag skulle behöva en trådportfölj tom till och ett trådställ.
till min förfäran säger min älskade make i morse ska vi åka till husqvarna affären i dag. gulp tänkte jag som visste att det är dyra portföljer... för att inte tala om trådställ. host ja det kanske kostar en tusing sa jag o la mina bruna ögon i det strålande solskenets vinkel så de skulle glittra lite.. ops sa han. men så åkte vi dit, suck den nya monster rullen gick inte in genom dörren, jag har fått en viss fökärlek till in the hoop arbete o lace på sista tiden. så jag försökte snigla undan en rulle för 200 med special solvy, oroad som bara den att nu får du sluta shoppa, högt säger han vad heter den där ramen du svär så över, den som man måste starta om maskinen för att ända, 15X15 mumlar jag tyst. ta den då säger gubben generöst, inte vetande om att jag vet att den kostar nästan 1200. jag mumlar lite i mungipan att den e dyr då e han på väg till kassan redan. tänk vad man har förutfattade meningar. hemma så är trådrullarna insorterade o han har snällt skruvat upp dem på rörrarna på syskrubben.. som vanligt slås jag av Louices vänlighet o genorositet.. Undrar när gubben o jag ska åkao shoppa här näst, hmmm skulle vilja ha en hamock Vinke vink från Annie med vår sol i ögonen, eller var det bara en häxkonst???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
*skrattar* Nog är det lite mystiska krafter i farten
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Pulvertroll
Var vänlig och lär ut detta trolleritrix genast!!!!
Det är inte snällt att hålla inne på sina hemligheter!!! hahahhaahhahah Soliga blåsiga påskkramar Annette |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Du kan skatta dig lycklig över din "gubbe" som förstår så mycket av dina behov. Ge han en häxkram från mig och kör försiktigt med kvasten
![]() Påsk kram |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
ha ha där fick du!!!hoppas du lärde dig att gubbar inte alltid är så tröga som det sägs
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Patrick
Du har så rätt, gubbar är inte alltid så tröga som det sägs, bara ibland, ha ha, nej nu var jag elak. Kärringar kan vara tröga dom också, det är egentligen ingen skillnad på gubbar och kärringar.
Min gubbe följer mig som en "trogen hund" på tygbutiker och tygmässor och när jag vill leta dockor eller dock-möbler. Han står ibland även i min tygbutik och mäter och säljer tyger. Jag följer honom på olika båtmässor och pelletsmässor och även på museum m.m.m.m. Det är roligt att ha olika intressen men ändå kunna trivas tillsammans. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:08.