![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Ottobre Design nr 1/2007
Hejsan!
Är det möjligen någon här på forumet som har Ottobre design tidningen nr 1/2007? Är nämligen så att jag ska sy overallen som finns i detta nummer. Mönstret är kopierat och delarna är urklippta, MEN jag har glömt att kopiera sömnadsbeskrivningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
yes box. återkommer när jag scannat in det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tackar tackar. Visst vet du vilken overall jag menar? Den turkosa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
yes
fanns ju bara en overall så. håller på att scanna nu. scannern behagade tjorva tidigare ikväll. har du nån mejl jag kan skicka den till. bilden blir nog inte så bra om jag lägger in den i ett inlägg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ja, det har jag. Klicka bara på min användare så finns det en knapp som heter kontakta användaren. Den går direkt till min mail. Tack på förhand, du är en pärla!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Eftersom man inte kan bifoga filer via sysidans mejl så är det bättre om du skickar Liza ett meddelande. Då får hon ju din mejladress per automatik och kan svara på ditt mejl med bifogad fil och ingen behöver visa upp sin mejladress offentligt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:00.