![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() Vilken typ av broderi saknar ni när ni är ute och letar efter broderier på nätet?
Tycker ni att det fattas någon typ av kategori?? Själv tycker jag att det är rätt ont om häftiga broderier. Lite för mycket av allt det gulliga o romantiska. Vad tycker ni? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har du tittat på Embroidery Library, där finns en väldig blandning, jag tycker också att det är lite för mycket av dessa romantiska och gulliga broderier på dom flesta ställen.
Tillägg: Det jag kanske saknar är Nordiska vilda blommor, det verkar vara svårt att hitta, kanske beroende på att det inte finns så många som "tillverkar" broderier i Norden, jag vet inte. Senast redigerad av xyzavslutat den 2007-03-15 klockan 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ja jag har nog kollat på de flesta sidor..allt från svenska sidor till sidor från afrika...det är bara gulliga saker...tom när man kollar under halloween så är det oftast gulliga figurer.
Det var därför jag undrade ifall det var fler än jag som saknade vissa kategorier eller broderier? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag är ju kärringen mot strömmen .... hihi.. tur att vi känner varandra Amandha ..
Jag vill ha MYCKET Romantik, gammeldags och rustik. tyll tyll och gullegull... ti hi... men jag tycker ändå att du har ganska god smak Amandha... ![]() Så fram med en mer Rustik romantik stil.. ![]() Eliza |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag
skulle bli lycklig av Bandloggor, då gärna glamrock Guns N' Roses lever i mitt hjärta, samt de flesta andra rockband.
hårdare döskallar. tribals Wiccasymboler Charms ( du vet nog vad jag menar) Fantasy drakar, väsen myter taggtråd har jag letat länge efter asatro inspirerat.hundsporter som skydd, och de andra bruksgrenarna, ( ställer gärna upp med bra bilder om någon vill ge sig i kast med detta) hundar i arbete över huvudtaget men speciellt min ras. Jag är kanske inte någon sädär gullig som de flesta andra. så mitt lystmäte är ju enormt begränsat tänk tanken att hitta sådant på en sida stackars min man han skulle behöva jobba jämt för att försörja mina brodyrinköp ,, fniss Japp en "svart" tjej sitter o mentalt gnuggar händerna i förtjusning |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej Annie, bokstäver och siffror m.m. i taggtråd, kan det vara nåt kanske...
Klicka här i så fall: http://www.emblibrary.com/EL/searchr...age=1&results= |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag saknar roliga gubbar!! Gummor finns det ju hur många som helst, tänker på Loreleidamerna, borde finnas fler gubbar i samma serie!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag tycker också att det är för mycket romantik och gullegull. Skulle gära se lite fler "moderna", intressanta geometriska former etc. Tyo "modern konst" (vad nu det är...).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Men alltså oj vad det verkar finnas romantik... vart hittar ni detta... visst hittar jag oxså romatik men inte det jag menar...
![]() Ni vet sånna gammelromantik eller rustik stil... hmmm svårt att förklara. Eliza |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Embroidery Library har mycket "toile", skira broderier typ delft-porslin, eller vad man nu ska säga... Kurbitsliknande broderier har de också som inte är så tokiga.
Över huvud taget när man söker på "floral" är det mycket skirt och fint, tycker jag. Jag tycker mycket av det är fint, men har ingenstans att använda det... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Eliza, har du tittat på denna sida?
http://www.emblibrary.com/ Kanske du kan hitta lite romantiska bilder där? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Nej.. inte en enda som det blir OoooaaaO för ... tyvärr...
Men tack för att du tänkte på mig. Eliza |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Jag skulle önska flera applikationer, inte bara gulliga djur för barn.
Tuffa och häftiga saker att sätta på kläder och hemtextil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
ja
det tycker jagmed, har fått dille på döskallar o reflex tyg, men de mesta är för snuttiga, så det blir lite spöken oxå men även deär lite gulliga ibland
Annie |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:28.