![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Brodera cirklar?
Hej!
Har skannat in ett monogram med ring runt. Monogrammet går att stygnsätta med "quickStitch fill+ AutoHole, men det syns inga stygn på cirkeln när jag kollar på 3DCreate Stitches. På Edit syns rutorna.Jag har Husqvarnas Digitizing plus.Kan någon vara snäll och förklara hur jag ska göra? Hälsningar eca |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Jag har visserligen inte Huskvarnas digitizing men jag jobbar en del i Pfaffs 3D program som jag tror fungerar till viss del lika.
Jag var också ute för det problemet du beskriver för ett tag sedan med att jag inte fick några stygn fast det syntes fyrkanter i editfönstret. Jag gjorde om och då berodde det på att jag glömt att ställa in Design area innan jag började med stygnsättningen. Lycka till /Cinna |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
Tack för svaret om cirklarna. Nu har jag lyckats få en ring runt monogrammet (tycker att jag gjort likadant som innan). På 3D Create Stitches ser det hyfsat ut, men jag har inte hunnit provsy ännu. Hälsningar eca |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:06.