![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() Hej! Jag syr så glatt på min fritid men jag blir tokig på att det inte finns någon docka som går ner i så små storlekar som 32! är den någon som vet om det finns nått ställe där man kan få tag i dockor som är så små?!?
MVH Johanna ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Behöver den vara ställbar? Annars kan du ju göra en egen, då blir den i den storlek du vill ha.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Kan man göra en själv? nej alltså jag skall bara ha den till mig själv. jag syr på fritiden för jag tycker det är så kul. Hur gör man en själv?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack underbart! skall genast sätta igång!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Vad hamnar priset på? Tar ni något gammalt skabbigt klädesplagg o klipper sönder det? Annars antar jag att man lika gärna skulle kunna tejpa fast typ tidningspapper eller något över kroppen och sedan linda det med tejp, huvudsaken är ju att det inte fastnar mot huden. 50m silvertejp gick visst bara på 60kr på Biltema så det blir ju inte särskilt dyrt hur som helst =P
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag tog på mej skabbiga kläder och tejpade på med lite hjälp
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:53.