![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Snart är det jul...igen!!
Är det bara jag som broderar/syr så maskinerna glöder i december, varje år? Man får ideer eftersom man syr och tiden räcker inte till! Jag önskar (varje år) att jag börjat i oktober eller åtminstone i början av november. Kan vi inte hjälpas åt att komma igång tidigare nästa år? Eller om det bara är jag kan ni inte påminna mig att börja i tid nästa år. Glöm inte att njuta av ljusen och glöggen i julstessen. (tex medan broderenheten jobbar själv!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag håller med !!
Man blir så stressad så här veckorna innan jul !
Vi får hjälpas åt att komma igång tidigare nästa år, så det inte hopar ihop sig. Jag ska njuta av min egen glögg på söndag ! Den blev klar igår och står nu upptappad på flaskor i skafferiet. Ska sy några fina flaskpåsar till dem när jag får tid ! GOD JUL önskar jag oxå till alla här på Sysidan ! // Malin ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:05.