![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vet du hur mycket frakten kan gå på för t ex ett mönster?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej! o tack-så-mycket för denna site! Jag har letat högt o lågt efter ett speciell design till min dotters ballklänning o de hade en som är nästan perfekt! Jag beställde bums...portot blev £1.62
Rae ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Jag beställde 3 st mönster à £3.70 och på det blev frakten £3.50. Totalt £14.60.
Jag beställde sent söndag kväll den 22/10 och på morgonen onsdagen den 25/10 hade jag paketet hemma i brevlådan. Suveränt snabb leverans! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Kunde inte låta bli jag heller. Så är man då 300:- fattigare och väntar nyfiket på mönstren som förhoppningsvis dyker upp nästa vecka då
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag är också sugen på att beställa men är lite osäker på storlekarna. Vad betyder H5 (6 to 14) och U5 (16 to 24). Antar att 6-14 är de minsta men vad betyde i så fall H5 och U5?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Trixa lite så får du svar
Det finns en "Size help" vid varje mönsters information, men det är amerikanska storlekar och ej centimetermått.
Du kan istället gå till http://www.simplicity.com/index.cfm och klicka dig fram till ett mönster och i vänsterspaltens meny hittar du "Envelope back". Där ser du mönsterpåsens baksida och också storlekarnas kroppsmått (både inch och cm). Enda kruxet är att du måste läsa i två spalter engelska resp spanska (el franska) om du bara förstår engelska. Du kan också använda det här verktyget för att omvandla måtten. http://www.manuelsweb.com/in_cm.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag väntar fortfarande på mina mönster. Vet inte varför det tar så mycket längre tid nu jämfört med när Cassy fick sina så fort
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Samma här, jag beställde samma dag som denna tråd började...jag hade tänkt maila och fråga efter dem. Men då var det inte bara jag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
När jag går in och tittar på statusen på min beställning så står där att läsa att den skickades den 27/10 vilket jag tycker borde varit levererad nu. Jag beställer rätt så ofta från england och det har aldrig tagit mer än fem arbetsdagar från det datumet (stämplat) att det blivit postat. Därav min fundering om var det tagit vägen. Kan det blåsiga vädret försenat leveransen tro?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Inga mönster i brevlådan idag heller. Har skickat ett e-brev till dem nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Simplicity ej nedsatt pris längre
Simplicity är tillbaka till normalpris igen.
Burdamönster säljs för £2:95. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Fick mina mönster idag
![]() Hann skicka e-brev till dem som de fort och artigt svarade på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Nu är det bra pris på New Look mönster 2.95£/st
http://www.habithat.co.uk/index.php/manufacturers_id/57 |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:13.