![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Försvinnande
Ja så står jag ute i köket och gör mönster till en v-ringad t-shirt som min granne har beställt. Har precis ritat av fram och bakstycke och ska börja rita ärm så jag lägger ifrån mig penna och linjaler och ska klippa en bit papper oh när jag komemr tillbaka för att börja rita är pennan borta
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ja ha då, jämt och ständigt! Den mest retsamma gömde pinnsetten till min overlock. Köpte en ny, och efter två år hittade jag den i bland spakarna på kontorsstolen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Försvinnande
Min gammelmormor sa att det är "de osynliga" som har lånat sakerna,
När dom har använt dem färdigt får man dem tillbaka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag tror det är den lille grå stenätaren du vet han som äter strumper i tvättmaskinen så man bara har en kvar av ett pare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ja Jag har också småtroll som gömmer saker för mig. En gång kom en tillklippt ärm bort när jag sydde en studentklänning men som tur var hade tjejen jag sydde åt köpt mycket tyg så jag kunde klippa till en ny ärm. Ärmen har inte dykt upp. Så trollen kaanske ville ha den till något i sitt bo.
Gunilla i Gävle |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej !!!
O ja hos mig är han mest intresserad av måttband, hittar dom aldrig, har just köpt tre nya får väl se hur länge jag får behålla dom. Jag har också ett sock-troll tänk den dagen när man hittar den gömman, vilken hög av sockar ![]() Anki |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Om du har katt så är mitt tips att dra fram kylskåpet och kolla under. Det gjorde jag och där låg allt jag "tappat bort" de senaste åren, jag tror det var mer än 20 saker, hahahaha.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Ja jag hade väldigt gärna hittat min sprättare, den var på bordet i förrgår, sedan gick jag ifrån en liten stund och nu är den puts väck.
![]() Katt har jag ingen att skylla på och hunden är alldeles för liten för att ta sig dit upp. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:30.