![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Betty boop och mumin
Hej är det någon här som vet var man kan få tag på Betty Boop och Mumin figurena som broderi?
Ha det bra Pia ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Mumin finns från Janome men bara i Japan. Det är dom som köpt licensen. Betty Boop finns också och jag minns inte om det var Husqvarna som hade dom på licens men det är längesen och dom har dom inte längre tror jag. Du kan också titta här om du kan hitta något
http://www.famleenders.nl/index.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag tror att Brother har/hade licens på Betty Boop. Ingår i Disney. Men det kan som sagt var, vara svårt att få tag på om det har utgått. Bäst är att ringa till en Brother-handlare och fråga.
Synd att inte Mumin finns i Europa. Men det borde väl gå att beställa i från Japan, eller... /Andy |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Vet inte om det går att beställa mumin men du har några på länken jag skickade med i förra inlägget. Har man tur kanske det kommer fler där så småningom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej!
Tack så mycket för dessa tips. Ska brodera till syskonbarnen till påskpresent istället för GODIS. som dom alltid får annrs.
Tusen tack Ha det gott PIA ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:50.