![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Beckmans designhögskola
Är det någon här som ska söka in till beckmans i år. sitter med arbetsproverna nu och skulle gärna bolla lite ideer med någon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vilka arbetsprover har du fått?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Arbetsprover för modelinjen
Jag har arbetsproverna för modelinjen, den tre åriga utbildningen. vilka har du??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Hej! Nej, nej jag har inte sökt till utbildningen. Utan var bara nyfiken på vilka arbetsprover du fått och i så fall kanske kan hjälpa till med lite idéer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
ahaa!!
Ahaa nu förstår jag. Ja, man är alltid tacksam för lite hjälp. En uppgift är att utgå från vad jag tror "ligger i tiden" och göra en experimentell kollektion utifrån det.
Sen är det en som man ska välja ett material som inspirerar en, och göra en kommersiell kollektion utifrån det. Jag har lite svårt att komma på ett material. Jag vet inte om man kan välja pärlor, eller broderier som material. för jag skulle gärna vilja använda det ganska mycket. jag är verkligen tacksam om du har några ideer. eller nån annan för den delen. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:34.