![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Broderimaskin
Jag har funderat på att köpa en broderi maskin eftersom jag vill byta upp mig från den "Den ska ju helsts inte vara alltför dyr heller.
/Anna |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
hmm verkar som att en del av min text försvann....
Jag undrar om ni kan rekomendera en maskin som är billig och prisvärd. Jag har inte använt en sån maskin tidigare så jag har noll koll. Men ska jag ändå köpa en ny kan jag likaväl slå på stort. /Anna |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag rekommenderar som du vet Husqvarna rose. -Men pröva dem på mässan annars, janome skickade med massa brodeier till en av deras modeller nu./ kram mia
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej!! Jag har en husqvarna Rose som kostar ungefar 17000 men då får man inte kortläsare till, den kostar ungefär 3000. Jag är super nöjd och tycker att Rosen räcker bra, naturligtvis finns det saker som maskinerna för 45000 kan som Rosen inte kan men det är ju väldigt stor prisskilnad också. Jag syr/broderar nästan varje dag, så jag använder min maskin mycket och kan verkligen rekomendera den!! (Om du inte har väldigt mycket pengar för det är säkert superläckert att ha en supermaskin)
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:21.