![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Mumintrollen
Hej, vill bara tacka för trevliga kommentarer till mina bilder på muminbrodyren och så passa på att svara er som undrat om jag stygnsatt dom själ. Det har jag inte. Dom finns som köpemotiv men hör och häpna i Japan. Det är Janome där som har rättigheterna till dom så tack vare en vän på semester där fick jag tag i dom. Undrar hur många motiv som finns i andra länder som vi inte känner till? Känns konstigt att mumin finns där men inte här, vi är ju ändå grannar med muminfamiljen.
Ulla |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Forumvärd
|
Att mumin finns i japan är inte helt underligt för den tecknade serien med mumintrollen som brukar gå på TV är tillverkad i Japan om jag inte har helt fel...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Aha, där ser man. Det visste jag inte. Vilket eminent forum det här är, man får svar på det mesta. Tack så mycket.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:26.