![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Ultimate box köpa var ?
Funderar på att köpa en ultimate box, (el. amazing box (vet inte riktigt ännu vilket sort) (skall ha den till min innovis 4000d ,)Kan Ni rekommendera någon återförsäljare på nätet som Ni har erfarenhet av, där leverans har fungerar bra och korrekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag köpte min Ultimate Box från Vikant Tyskland. Fungerade jättebra.Numer finns också engelsk sida: http://www.vikant.net/gb/index.htm
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Men varför inte köpa ett USB-minne istället? Enklare och billigare!!
(Annars kan du få köpa min Ultimate Box om du vill.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Fungerar USB-minne till Brothers maskiner?Jag ska köpa en super galaxy 2100.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Åsa, jag skulle jättegärna vilja köpa din ultimate box.Vill du fortfarande sälja den?Vilken typ av kort har du till den?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
USB-minne funkar inte till Galaxy 2100 (för övrigt jättebra maskin, även som symaskin, efter vad jag hört!).
Jag har Ultimate card 2 till min Ultimate Box. Perfect till Brothermaskiner. Skckar ett meddelnade till dig genom Sysidan. Får du det inte försök skicka ett till mig istället. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:18.