![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Söker mönster och beskrivning till Bellmansudden. Ngn som har den?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Svenska spetsar säljer mönster, beskrivningar mm på postorder. Själv har jag inte behövt skicka efter från dem då jag har bott nära affären så jag kan inte svara på hur snabba de är.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för tipset. Trodde inte de hade postorder... Hittade massor på deras hemsida som jag funderar på att beställa. Tidigare har jag tagit mina knyppelvänner i Borås och kört dit. Nu bor jag i Sthlm och då är det svårare att få med ngn på resan.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej
Har du kollat in Gavia Lace i Dalarna? De har inte svenska spetsars mönster men mycket annat. Hams Gunilla har mycket från Danmar som är roligt att knyppla |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Har varit i kontakt med Gavia Lace på Symässan i Sollentuna för ett par veckor sedan. Det är alltid kul att hitta ovanliga mönster... ngt som ger en utmaning. Tack för tipset.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:08.