![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() hallojs. e på jackt efter mönster till hundtäcke.. nån som har nån bra bild på nån hemsida eller liknande o tipsa om..
gärna sån som man kan ha lite på undersidan om ni förstår vad jag menar.. som täcker lite mer än bara ett täcke.. tacksam för svar //Pernilla med en stor berner sennen.. .. som blir väldit blöt av regn.. :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej, titta under "länkar", klädmönster,där finns.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag syr täcken till våra hundar här hemma vilket jag utgår i från ett häst täcke som jag bara gör mindre.
Försökte hitta mönster på hund täcke på internet men det finns bara för små hundar. Jag som då har modell större på våra fick hitta en lösning...vilket blev mini häst täcke ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
det låter som en bra ide! häst täcke e juh ganska lätt o hitta mönster till =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
jo de är ju det... och sen kan man ju pynta det med lite roliga saker som luvor eller kragar....har även broderat dit hundarnas namn på sidan.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:24.