![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Jag gillar idén med maskinbrodyr, men har sällan tid att sitta och trycka ner pedalen under hela den tid som det tar att göra ett helt broderi. Finns det någon funktion till PFAFF Creative 2.0 (?) som gör att man kan gå ifrån maskinen och det fortsätter ändå? Hälsningar, Susanna |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Du ska bara trycka på knappen med den fyllda trekanten nere till vänster bredvid saxen
![]() jag använder aldrig pedalen Senast redigerad av titti04 den 2012-05-01 klockan 19:07. Anledning: lagt till en mening |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Haha, så underbart! Nu kommer det nog dyka upp betydligt fler broderier på mina kläder. =) Tack!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
utan pendal
Hej du kan även använda denna knapp utan broderi enheten. Jag har använt min när jag syr långa stycken tex påslakan m.m
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
En ny värld öppnar sig för mig! Tack så mycket!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:30.