![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Text till toarullshållare
Jag håller på att sy en toarullshållare(förvaring av toalettrullar)
Vill ha en fyndig text broderad...........Men det står still i skallen ![]() Kommer inte på något. Det ska bli plats för 3-4 toarullar. Vet du något som skulle passa ![]() Stygnsätter gör jag själv.............men jag behöver ju en rolig text passande i badrummet ![]() Här på sysidan vet jag att det finns hjälp att få ![]() Senast redigerad av Quiltare den 2012-01-29 klockan 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har också tänkt sy sådana men som vanligt inte blivit färdig
![]() På översta facket hade jag tänkt "Det är lugnt".... på nästa fack tänkte jag "Kanske dags nu"???? och på den sista "Vem fan tog den sista"???? Detta alltså till en hållare på tre. Ännu roligare om man hittat ett broderi med någon som sitter på toa med en tom rulle i handen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Vill man bara ha en allmän toa-text kan man skriva "Här kan du sitta i egna tankar, tills någon på dörren bankar".
Eller kan man skriva "Inkomster ger utgifter". Eller "Det man inte kan hålla ska man släppa" |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
hmm kanske
RENT HUS eller Ingen biljätt behövs på vår toalätt. (felstavat förstårs) eller sy ett troll hej jag heter Rulle, full rulle |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hi, hi ni är bara för bra...... Nu fick jag flera uppslag ; ) tack!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
I föräldrahemmet hade vi ett hjärta bod toalettpappershållaren med texten "Tänk på de dåliga tiderna, använd pappret på båda siderna"
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:04.