![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Winrar och winzip...
är ju bara till låns för ca 40 dagar...
Finns det någon annan som har gratis öppningsbara zip??? Vill ju helst inte betala för sånt här...utan lägga pengarna på mönster eller tråd mm!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
till låns???? Jag har laddat ner båda två som gratis nerladdning och det har aldrig stått någon om någon tid...och jag har haft dem i flera år...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag säger det samma som Carina. Har haft mina så länge jag haft dator, och aldrig betalat en krona för dom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Winzip är gratis, ett annat alternativ är IZArc men rör det sig bara om zipfiler så har ju windows ett inbyggt zip-program (bara att tanke hem och dubbelklicka så sköter datorn resten).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Winrar finns att hämta på Internet och är gratis att använda
De nyare versionerna av Winzip är ett betalprogram efter 30 dagar fri användning |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack för svaren...
Det är så Winzip 30 dagar...sen köp! Winrar har 40 dagar!!! Jag får kolla de andra alternativen!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:57.