![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Top i Körslaget
Såg en urläcker top på en av tjejerna i gula laget TeamJasmine i Körslaget.
Det var den som negressen som sjöng solo hade på sig. Nån som vet var man kan hitta den eller mönster på en sådan. Bara måste ha den. :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag såg ett liknande mönster på Simplicity nr 2230, fast den hade riktiga ärmar.
Men du kan ju kolla får du se vad du tycker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
TACK snälla för svaret.
Tyvärr inte riktigt samma då även halsen skiljer sig. Det var just halsen o ner mot bysten som jag gillade då jag är lite större o tror det hade passat mig. Nån mer som har nåt förslag?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kolla runt här www.mccall.com så kanske du hittar något. Har sett en del klänningar med liknande axlar/dekoltage (hur det nu stavas) och jag tror det var här.
och jag håller med mig om att det var väldigt snyggt! Lycka till =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hittar inte rätt modell. Ingen som har något annat förslag???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Kolla in denna http://butterick.mccall.com/b5495-pr...hp?page_id=875 men borde kunna utgå från den modellen iaf
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Hej Meg.
Tack för förslagen men det är inte heller rätt. Det som skiljer är att "hopsnörningen" under bysten sitter inte runt om utan bara på en bit mitt fram.. O det är det som jag inte riktigt får kläm på. Jag letar vidare. KRAM |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:50.