![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Fråga om provdocka igen.
Provdockor har diskuterats en hel del här,
jag har dock en fråga till. Finns det provdockor där du kan justera livlängden. Jag skall sy ganska mycket till en tjej som är kort i livet. Hon har en bit att åka så hon kan inte komma och prova så ofta. jag tror det skulle vara bra med en prov docka. Vet någon? /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det finns provdockor där du kan justera livlängden, bla hos Stoff & Stil, IngeLise och Bergman & Johansson. Men kolla din kunds livlängd först och jämför med hur kort du kan ställa dockan. Jag har kort livlängd men ännu inte hittat en docka som passar. Både Diana och Stoff&Stils docka minsta livlängd är för lång för mig. Har inte kollat hos Bergman&Johansson
Om du hittar någon hör av dig! Lycka till Mvh Mariette |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag träffar min kund i morgon.
Skall diskutera med henne.Och mäta henne. Kommer jag på något bra ska ja dela med mig det lovar jag. Tack för tipsen. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:35.