![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Stoff o Stil
Mest nyfiken :-). Är det ngn som ska till Öppet Hus på Stoff och Stil på torsdag? Jag och min svägerska ska dit. Alltid kul o få tips o träffa likasinnade sy sugna :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jepp! jag ska dit med några likasinnade sykompisar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ja så var den kvällen på S&S förbi. Jag och min svägerska åkte dit med goda förutsättningar att vi hade nog med tyg hemma o skulle sy upp det först innan vi köpte nya tyger. HA ha ha. Jovisst, nej en stor kasse med hem med nya alster . Kunde inte låta bli när man fick sådan inspiration av deras modevisning. Så var det också en del kap som man bara inte kunde låta bli. Får snart leta nya utrymmen o förvara tygerna på :-).
Sist men inte minst så är det jätteroligt o komma dit, jättefin stämning o alla pratar med alla. Så tack för en fin kväll. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kul för Er som bor så nära Stoff och Stil och kan besöka det ibland. Själv har jag 50 mil dit. Men var där på besök i augusti då vi var nere i Eslöv.
Man vill ju klämma och känna lite på tygerna. Tycker inte alltid det är samma sak att beställa från katalogen. Men som sagt nu hade jag ju besökt butiken och sytjejerna i min sygrupp skulle beställa så då är man ju där och beställer lite igen. Inte för att jag skulle behöva köpa tyger de närmsta åren ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ja det var en mycket trevlig kväll på Stoff o Stil igår. Var där tillsammans med 4 vänninor som också är tyktokiga. Men jag är så stolt över mig själv att jag lyckades behärska mig och köpte BARA en bit viscosejersey till en topp. För jag såväl som ni andra får snart bygga ut om jag släpar hem mer tyg.
Men visst blir man inspirerad av att se alla nya tyger och deras modevisning för att inte tala om deras uppskyltning i butiken. Men jag resonerade som så att tygerna finns säkert kvar tills nästa gång jag kommer o då kan jag få köpa en bit till! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag är inte alls avundsjuk ... på er som bor nära S o S
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:30.