![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
40x40 rund "klämbåge"
Hej
Jag har en liten rund klämbåge, 40x40mm. När jag kollar i min D1:a, så är inte den bågen markerad, det står extra tillbehör. Hur aktiverar jag den? Hur stora broderier kan jag sy i den? Är det någon som vet var jag kan få tag i så små broderier, som är användbara? Håller tummen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kan Du inte gå in under verktyg i maskinen och markera den bågen där?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej Aina
Jo, det kan jag kanske, om jag bara visste hur man gör. Jag skall leta upp någon som kan D1:an ordentligt, affär eller privat, som är villig att ge mig några lektioner i användandet av maskinen. Jag kan i princip bara brodera på den, fortfarande. Jag vet att maskinen och mitt Vip program kan så mycket mer än jag ens har en aning om. Det är bara det att tiden tycks aldrig riktigt vara på min sida, för att sätta mig ner och prova mig fram. Så jag kommer att vara amatör länge än ![]() Kan jag komma upp till dig en vecka och få lära mig??? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() D 1 kan jag inget om, men i Topazen finns en verktygsknapp, det var det jag utgick ifrån! OK, sätt Dig i bilen och kör,, nog ska vi komma fram till något! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har en sån ram till min Rose. Man kan sy broderier som är 25 mm i fyrkant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ooops, det var smått. Tack för infon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:13.