![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Gaaahhh! En ny softtoy!
Hej på er!
Har ni sett den nya soft-toynallen som kommit idag?? Jag bara måste köpa den!! Inte för att jag är värstans bra på att sy i sån´t luddigt tyg, men skam den som ger sig ![]() http://www.embroidery-outlet.com/des...eddywalter.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Måste ha en!
Har precis köpt mönstret! Älskar nallar och tycker att denna liknade Mirandanallarna som jag tycker är ursöta. Förhoppningsvis ska jag klara av att sy mig en lika gullig nalle...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
den måste man ju nköpa!!!!
Det är ju en "Miranda Nalle" hur söt som helst!
Undrar vart man får tag på sånt tyg??? Senast redigerad av Quiltare den 2010-01-25 klockan 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Sådär, nu e nallen betald, nu fattas bara mailet med filen
![]() Jag tror du hittar sådant tyg i större tygaffärer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag också
har köpt nallen - MEN - den forjordade mailen ligger nere för underhåll så jag kan ju inte kolla om den kommit än - suck - o jag som väntat sedan i går kväll....
:=O |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hur går man till väga vid beställning? Förstod att man betalar via PayPal, får man leverans av broderiet direkt? Får man leveransen genom mail eller laddar man ned själv?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ang lev
Det kommer via din mail som du har på Paypal....Hon finns visst i Tyskland så de har väl samma tid som vi ...dvs sover som vi hihi...
Fick min just nu!!!! Jippie! Sy sysysysysy..... ska bli kuul |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:47.