![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
jag blir stressad
Nu är det så här att vi håller som bäst på att iordningställa vinden för sy- och datahörna. Men tills dess vinden är klar står mina symaskiner och tillbehör i dotterns rum. De tider på dygnet som jag har tid och lust att sy (som nu, torsdag kväll kl 22) sover ju dottern och det är som om min symaskin sitter i oåtkomlig karantän!
Jag längtar tills vinden är klar!!! Jag har så många ideér och projekt i huvudet att jag är rädd att tappa bort dem. Än värre är stressen över "Vad ska jag börja göra först!!!!" Delikata problem, eller hur? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Stackars dig!
Tänk då på mig som inte har någon annanstans än köksbordet att hålla till på!!!! Upp och ner med maskinen och alla tillbehör varje gång man ska äta.... Och tala inte om allt gnäll det blir bara när maskinen står framme! Jag vill oxså ha ett eget sy och data rum!!!!! Men det blir väl om några år när den stora (15 år) flyttar hemmifrån.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har samma "problem", vi håller på att bygga till. Mitt nya syrum kommer att bli ca 20 kvadrat när det är klart, stor skillnad mot nuvarande 7 kvadrat!Men visst är det kul att planera det nya syrummet?!/hälsn. Anni
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
kladda ner din inspiration på papper medan rummet görs klart. Och så kan du till exempel sticka eller brodera tills det är klart. det är tyst göra
![]() /Disa |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Nu skrev du ju inte hur gammal dottern var,
men när mina tjejer var små så tyckte dom att sova i mammas och pappas säng var det bästa dom kunde få göra. Så kunde hon inte få göra det då och då ![]() Jag är säker på att hon gillar det./Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej
Vi verkar ha "samma problem" alla med våra syrum! Jag sitter i klädkammaren! Jag har mina 3 symaskiner där, + mina kläder!!!! Den är bara 1.60 x 1.60,, Trångt är det, men jag har skoj, när jag sitter därinne. Jag brukar ta på mig att sy en del till folk, jag syr båtkapell också, därinne i "skrubben". Visst skulle jag vilja ha ett större syrum, men det funkar för mig. Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag har fått mitt syrum till slut
![]() ![]() mvh Lejonelle |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:05.