![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() NU BLIR jag galen . Jag har köpt ny dator med VISTA finns inte att köpa XP .Förut så hade jag små ikoner som visade vad jag hade för bild jef hur osv Jag har Embird MEN programmet hänger sig hela tiden den rullar fram iconizer stannar sedan och hela skärmen står det bara varningstext på varning varning HUR i hela världen ska jag få till det här jag har testat att avinstallera och installera på .SÅ snälla snälla någon HJÄLP HJÄLP
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har Vista i bägge mina datorer och Embird installerad i bägge.
Jag har inga som helst problem med att köra Embird, jag har version 8,4 av Embird. Om det kanske har att göra med om man har en nyare version eller inte |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det har jag med alltså 8.4 men vad är det för fel då
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Du måste öppna Embird som "Kör som Administratör" När jag bytte datorer så installerade jag bara som förut, och avmarkerade alla bildformat i Inställningar, Iconizer |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
jag hade markera alla där ska dom inte vara ifylld då MEN hur är det kan du se bilderna i windows då eller är det bara en liten ikon som du ser tex jef osv
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
ska jag avinstallera och installera på igen för nu går det inte ens att öppna embird
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Kan säga att det är mycket som inte fungerar i Vista....Vista är som Windows millenium...kom, ingen direkt hit och försvann lika snabbt....snart kommer Windows 7...hoppas att den fungerar bättre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
Citat:
Här kan du tex. få WindowsXP webhallen.com och kollar du på pricerunner.se så dyker det upp flera butiker med WindowsXP prisjakt.nu är också bra /ElisabethS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() hjsan
Jag köpte den från DELL jag frågade om det fanns XP men det gjorde det inte så därför blev det en med vista Skulle mycket hellra ha en med XP för då hade det inte bökat så mycket som det gjort Symaskinen kunde jag inte koppla in Den hittade inte drivrutinerna fasten jag hade skivan ETT STORT PLUSS till janomes support kille Bjornar Kristoffersen Han var mycket duktig på att förklara hur jag skulle få till det +++++ att han tog det lungt. Men igår så fick "jag " till allt alltså inte jag utan en kompis så nu fungerar Embird ocå Hallelulia hihihihhihi |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Vad härligt att allt fungerar nu.
Vad var det för inställning Du/Ni gjorde för att Embird skulle fungera? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Ja om jag visste det han klickade och klickade sig hit och dit men det jag såg var att han gick in på embirdexe tror att det var på egenskaper sedan så att det blev på anministratör måste fråga honom utifall om problemet kommer igen om något händer med datorn.Så nu klickar jag bara på ikonen på skrivbordet och det öppnar sig som vanligt igen är jag lycklig eller lycklig jajjamensan.
Å !!!! så vill jag tacka ALLA som har varit så snälla och försökt hjälpa mig BAMSE KRAMAR TILL ER ALLA Susanne |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
I datorns program inte i själva Embird utan under program på datorn
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:40.