![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Färger på tråd.
Vilka färger är bäst att börja med att ha hemma. Har precis beställt min brodyrsymaskin och kollar tråd nu.
Passar alla rtådar till alla maskiner ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det bästa är egentligen att ha en hel del färger.
Härifrån har jag köpt 260 rullar för ett par år sedan. Dollarn är ju låg nu igen så det kostar inte så mycket http://www.annabovecollections.com/e..._category.aspx |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för ditt svar
![]() kostar det inte en massa extra att få det hit skickat? med tullavgifter och sådant. Är så kass på engelska så jag vet inte om jag vågar beställa ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Forumvärd
|
Tull och moms riskerar det att bli, ja. Hur mycket räknar du ut här: http://www.tullverket.se/sokordao/tj...800010387.html
Men, det kan fortfarande bli billigare, beroende på vilken vara det handlar om, så, det kan ändå vara värt att räkna på det och jämföra priser. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
När jag köpte mina betalade jag 400 dollar frakten inräknad, det blev i svenska pengar ca 2600,- exakta summan kommer jag inte ihåg just nu.
Det blev inte mer än 11,-/rullen Någon tullavgift betalde jag inte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hos Brodyrvaruhuset (Indukta Progenta) har de "startpaket" med de färger man behöver för en lite lägre summa och de skickar istort sett samma dag! Märket där är GunoldSulky och jag har provat de på flera olika maskiner.
Jag känner mig tryggast med produkter som skickas från ställen där jag varit... även om de är några kronor dyrare. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:44.