![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Husqvarna Topaz 30
Är det någon som har någon erfarenhet av modellen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej
Jag har Topaz 30. Jag fick förmånen testa den innan den kom på marknaden. Jag har även en QD II Och har även haft en Designer SE under några månader. Gillar min Topaz men går man från SE:en så är den lite annorlunda men man vänjer sig.Men vill man ha allt "lull lull" som SE har så ska man tänka sig för. Jag ville ha en maskin med större broderyta och en kostnad som passade min plånbok och jag ångrar inte en dag att jag skaffade den. Den gör allt som jag vill. Den har verkligen fått jobba och än har den inte svikit mig. Jag har nu haft den i 7 månader. Mycket maskin för pengarna tycker jag. Gå gärna till din handlare och testa den. // June |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
Jag har en Topaz 30 och är mycket nöjd. Bytte ut min gamla Designer 1 mot Topaz 30 för att jag trötnat på att hantera disketter, valet mellan att bygga om designer 1 till usb och att köpa ny var lätt efter att ha provsytt på Topazen.Använder min symaskin både till klädsömnad och broderi och tycker att den är bättre på allt. Håller med föregående inlägg att går man från Designer med stor display och "pekfunktion" på skärmen blir det en omställning men annars är det en toppenmaskin och man får mycket för pengarna. mvh Eva-Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:25.