|  | 
|  | Nyheter |  |  | Artiklar |  |  | Bloggar |  |  | Forum |  |  | Bilder |  |  | Annonser |  |  | Recensioner |  |  | Länkar |  |  | Kalender |  |  | Medlemmar |  |  | Din sida |  |  | Om... |  | 
 Bevakningar
 Bevakningar    Inställningar
 Inställningar    Sök i forum
 Sök i forum    Forumregler
 Forumregler  |  | 
|  2009-02-24, 23:34 | #1 | 
| Medlem sedan: dec 2008 
				 | 

Lägg över filer
			 Hej igen!! Nytt problem. Nu kan jag inte lägga över pes-filen som jag har gjort i Embird till min symaskin. Det tar upp minne på symaskinen men ser ingenting på min skärm. Vad gör jag för fel nu då? Inte bra på detta känner jag...*suck* Kram Kickie | 
|   |   | 
|  2009-02-24, 23:36 | #2 | 
| Medlem sedan: sep 2005 
				 | Vad är det för en maskin du har?? Jag gör som så att jag sparar i pes i Embird o lägger den på skrivbordet. Sen öppnar jag pedesign Lite som jag har sen skickar jag itne det i maskinen. | 
|   |   | 
|  2009-02-24, 23:44 | #3 | |
				 | Citat: 
 Hej Lena!! Jag har en Brother Innovis 1200. Jag precis som du skriver ända fram till att jag lägger det på skrivbordet, men vad gör du sedan?? | |
|   |   | 
|  2009-02-24, 23:51 | #4 | 
				 | Du sparar filen på skrivbordet i PES format. Har du något annat prg som följde med maskinen? Isåfall öppnar du filen där i. O sen sparar den därifrån ner i maskinen Har du usb sladd mellan dator o maskin förresten? Man ska också kunna ta filen direkt från skrivbordet o lägga in i maskinen under förutsättning att du har sladd emellan. Har du sett till så att du har rätt ramstl på broderiet så din maskin kan ta det? | 
|   |   | 
|  2009-02-25, 00:00 | #5 | 
				 | Kom på att du också kan spara direkt från Embird in i maksinen. Kolla om det kanske funkar? Jag har gjort det nån gång. | 
|   |   | 
|  2009-02-25, 00:22 | #6 | 
				 | Har testa på båda sätten Lena, vet inte vad det är som är fel??  Nu orkar jag inte med maskinen eller datorn. Går och lägger mig!!*halv sur*  Tack Lena för hjälpen, hoppas det finns mer svar imorgon så kanske jag kan få till det då istället. Kram och Sussa gott när det är dax för dig. Kickie*Grrr....*Dumma dator och dumma symaskin!!! | 
|   |   | 
|  2009-02-25, 00:24 | #7 | 
				 | |
|   |   | 
|  | 
		«
			Föregående ämne
			|
			Nästa ämne
		»

| 
 |  | 
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:32.

Hybrid-visning
 Hybrid-visning