![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Connelåsikter
Hejsan, jag hjälper Connel Brodyr med deras hemsida och jag frågade igår om någon hade haft erfarenhet från dem men antar att tråden rederades eftersom den innehöll en direktlänk och därmed uppfattades som reklam.
Frågan kvarstår, vad tycker ni? det vore intressant att veta era erfarenheter och vad ni tycker de är bra på och vad de kan göra bättre. Om ni dessutom har synpunkter på hemsidan emottages de tacksamt. /O |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kanske den här undersökningen lämpar sig bättre i ett annat forum än på sysidan. Vi broderar ju själv och har förmodligen inte behov av att besöka den sidan.
|
![]() |
![]() |
#3 |
admin
|
Detta är inte ett forum där företag får göra enkäter etc mot våra medlemmar - det kallar vi "för egen vinning" i reglerna. Vill de göra en marknadsundersökning går det bra att kontakta redaktionen.
Jag stänger tråden |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:12.