![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Utmaning!!!
vad roligt att min vikt tavla slog an så mycket hos er..
temat går ju att variera i det oänliga, så kom igen nu, det skulle vara kul o se vad ni kan åstadkomma för motivations tavlor. det kan ju vara vikt, sprungna kilometrar, antal böcker, körkortet, hoppade hinder höjder, julstädnings projekt, centimetrar på amarylisen man planterat själv. eller ja just det som du tycker vore kul eller inspirerande nog.. designen e fri, ideerna lika så. men komm igen, nått skoj vill jag ju se... för den som inte hittat min tavla lägger jag in den här oxå kanske kan man skapa en rolig bild tråd av alla inlägg.. Klura och skapa och visa upp,lycka till. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Hej denna var då skit läcker, sådan skulle jag då behöva så kanske man skulle kunna se ut som damen till höger någon gång =) en liten sporre kanske för många. Den är jätte trevlig, har ej sätt den innan.Kanon bra Pulvertrollet. Kram Karin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag ska fundera o klura lite. Vi har ju pratat här hemma om att sluta röka
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Men vilken häftig... Det skall bli roligt att följa din viktnedgång. Och framförallt att träffa dig igen och få se på det verkliga resultatet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
men vilken läcker. Den skulle jag också behöva ha som motivation
Kanske jag ska hitta på nåt Kram ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jadu trollunge. Jag borde väl göra en med 100000 fimpar i ena ändan och 0 i den andra
![]() En stinkande bomb i ena kanten och en mild bris i den andra. Vilken lycka att nå dit ![]() Ska fundera på saken men jag är en fegis och går den lätta vägen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:25.