![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Söker bilder från bok
Hej.
Jag söker bilder från boken "Sticka romantiskt, modernt och kvinnligt" och har letat "överallt" på nätet. Vet någon var jag kan hitta bilder ur boken? Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
HEJ
Kolla biblioteket. Jag vet att den finns på några bibliotek där jag bor och man kan låna dem via fjärrlån. Gå bara in på ditt bibliotek Den har utgått, så man kan inte längre köpa den, men jag vet att de kommit ut med en ny som ersätter den gamla. Jag vet dock inte om det är samma mönster i. Den nya finns ialla fall på adlibris och cdon för ca 150 kr Lycka till |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej Anette och tack för ditt svar.
Jag tänkte ta en tur till bibblan men jag köpte boken ändå (är en riktig stickboks-samlare). Den innehåller en del fint men jag måste säga att jag tycker bättre om Rowans mönster. Men en och annan tröja ur boken lär det nog bli ![]() Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:02.