![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Nummerordning?
Hur gör man för att få sina bilder i "nummerordning" som tex. 1(12).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Gjorde en snabbtitt i dina album. Du lägger upp ett nytt album för varje bild. Du kan istället lägga in många bilder i varje album. Har du t ex 12 bilder i albumet så blir första bilden 1(12).
Se annat inlägg. http://www.sysidan.se/forum/showthre...&threadid=1405 Senast redigerad av ankan den 2005-03-29 klockan 12:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
Tack för länkningen ![]() Det var mitt inlägg som jag skrev alldeles nyligen. Ser att just Lena har lagt upp 18 album för 17 bilder... bättre är då att gruppera bilderna i ett fåtal lämpliga album och sedan fortsätta på dessa album och vid BEHOV lägga in ett nytt album (ifall inget annat album passar). /Gunilla ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
"Nummerordning"
Tack, men blev inte mycket klokare på hur man gör.Ska jag ta bort "min sida" och börja från början,så jag får mina bilder i ETT album. Hur gör jag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej!
Du behöver inte börja från början ![]() Hur: Gå via album (ej "Din sida")... Dina album. Öppna ett album och sedan en bild och välj sedan "Redigera". Här går det att välja ett annat album som bilden ska ligga i (radioknappar för album lite längre ner). Däremot verkar det ändå inte som om bilderna i ett album hamnar i den ordning som de lagts in... ![]() /Gunilla Hultin |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Det går ju att ordna bilderna som man vill om man klickar på "ordning" inne i ett album.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tack för tipset, Cecilia! Den knappen hade jag inte ens sett.. haha
![]() Hela tiden lär man sig något nytt. Jag får väl ta och stuva om bland mina bilder nu ![]() /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:01.